Mi autosesion

con mi disparador nuevo(tenia tantas ganas de probarlo que ... ahi van!)




7 comentarios:

Anónimo dijo...

Estas muy guapa en esas fotos!!!

Pero yo se que aun lo podrias estar mas y ya sabes por donde voy, "o por lo menos espero que lo sepas".

Sigue mejorando con el arte de la fotografia, que veo que lo has hecho, y espero que sigas asi.

Un saludo anonimo.

apl dijo...

uy!!uy! uyyyyy!!! con tantos anonimos ya me he perdido, pero muchas gracias!!

Jose Conceptes dijo...

Vaja, vaja..., pel que veig quedes molt fotogènica a les fotos.
Després parles de les meves poses??
Pues anda que tu!! jajajaja. (es broma).
No, en serio, surts molt guapa, estic d'acord en l'amic anònim.
Segueix així... "ja saps per on vaig" :P

Molts bessets, cuidat!

PD. M'ha entrat el mono de fer-me jo també una sessió d'aquestes.

apl dijo...

Gracies conceptes!!
quan tingues la teva sessio feta la vull vore, please!!

Anónimo dijo...

Que consto que l'anonima sospechosa (ke soc jo) encara no he escrit res de estes fotos!!! Que ningú me pillo lo nom!!!

RC dijo...

Lo mejor...esa mirada :D :D :D.Buena sesión para empezar con el xism ese nuevo :D. Hasta ahora!!!

romanidemata dijo...

passant pel bloc de'n Enric Sirera he vist el teu comentari i m'ha encuriosit veure el teu bloc...

molt bones una sèrie molt ben compensada.

salut i bon cap de setmana, apl