Sessio dllp **

L'altre dia em vaig reunir amb la meva campanya dllp, per a fer-li una sessio de fotos, després de moltes vegades pensant en fer-ne alguna va arribar el moment, com sempre va se pensat i fet.





Esta ha sigut una de les meves primeres sessions, igual les fotos haurien de haver estat un poc mes cuidades, però a mi el resultat no em desagrada, al contrari em dona ganes de tornar-me a posar darrere d'una càmera i millorar-me cada vegada un poc mes.





Suposo que ara soc jo la que tinc que fer de model, i això no se si es mes difícil que posar-te darrere d'una càmera.
Ara a pensar: lloc, estilisme, realització ... no es tasca fàcil, pero divertida.






Gracies dllp ha sigut un honor.






mes:
http://apl.aminus3.com/image/2009-04-19.html

3 comentarios:

Ebe dijo...

Una serie molt maca Anna.
Un luxe tenir una model també tan maca com Diana.
Com sempre, alguns enquadraments no em fan el pes i crec que es podrien millorar. (Ja en parlarem).
Per mi, la millor de totes la segona, tot i que l'expressió de la primera també m'agrada molt.

:)

apl dijo...

gracies ebe!! pel teu comentari!!
la veritat es que seria un plaer que m'explicares que penses i que canviaries ... la veritat es que estes sessions son per a poder aprendre, com ja vam comentar una vegada!!!

gracies!!

dllp dijo...

M'agraden molt Anna, no pensava que podíen surtir tan bé (i no ho dic per tu!!). Ara et toca a tu, i el meu cap ja está en moviment ;)

I ja que ho dius Ebe, ja saps que disposses de model quan vulgues!! Jejeje!! :p