"Fotomatón": Autèntic portal misteriós.


El "fotomatón" té el seu encant... és un clàssic...
fer-se fotos en un "fotomatón"...
es gairebé inevitable.

Qui no s'ha fet alguna foto inútil en un "fotomatón"?... Especialment una nit de marxa... clar,
amb molta més gent pugnant...
per sortir en el minúscul enquadrament...
d'aquesta foto personal i intransferible...
però també per a fixar una ganyota sobtada...

"Fotomatón"... autèntic portal misteriós...
del que poden sortir les fotos... més inversemblants...

"Fotomatón"... foto propera a una polaroid...
però que traspassa la mirada... de fet gairebé es tracta d'un autorretrat...

Cada vegada queden menys "fotomatones"...
dels quals permeten canviar de cara...
perquè cada instantània sigui diferent...

S'imposen les noves màquines...
que fotografien una sola vegada...
i quadripliquen després aquesta foto fixa...
com si el nostre jo...
admetés una sola cara...



aqui també:
http://apl.aminus3.com/image/2008-10-08.html

4 comentarios:

Jose Conceptes dijo...

El fotomatón mola, qui es?

apl dijo...

es la meva germaneta gran!!! jejejeje

dllp dijo...

JAjajaja!! QUu bona idea!! Us devieu riure un munt fent-les!!

apl dijo...

La veritat es que si, quan la meva germana i jo fem coses juntes, casi sempre acabem com gat i gos, pero esta vegada, no!!!

Tinc ganes de fer-li una sessió de fotos, pero ben feta, aixo va ser la "toma de contacto" on ens adonem si la model estima la camara o la camara estima la model i totes aquestes coses de fotografs jejeje.

M'agradaria programar una sessió amb ella en tota regla!!