Mirambel

El mejor punto de partida para viajar a través del tiempo.

6 comentarios:

Jose Conceptes dijo...

Els nubols son una pasada.
Mirambel es molt bonic, fa molts anys que no vaig.

aviart dijo...

eii preciosaa fotoo, piensoo que miranbel podria ser una nueva excursion

apl dijo...

teniu tota la rao del mon, Mirambel es precios!
aixi que la teva idea aviart es molt bona!
bon dia i bona setmana!!

dllp dijo...

A Mirambel que marxem!!
[Moltes coses estem organitzant... i no fem rés!! (jiji!)]

Jo vaig estar fa tot just un any... i ja tinc ganes de tornar!!

Bon dilluns!! (I bona foto, però el cable de la llum... em molesta! Com tu dius... que hi farem, si allí estava?)

aviart dijo...

eiiii
proxima parada los rincones historicos de mirambel, y nos kedamso a comer al bareto akel q tiene el menu ese que siempree hace
jaja ya ta dixoo

la proxima para mirambel

a pensar fexa

Anónimo dijo...

La anonima sospechosa ataka de nou....

Pos jo crec que el cable de la llum es un reflexe del dinamisme que viuen els pobles de l'interior, del contrast entre les velles parets de pedra picada y els cables de llum i telèfon que fan d'aquest murs gelats i antics uns llocs més comodes.

Al mateix temps, la entrada en diagonal, es com un esgall, com si trenques la pau i l'armonia del lloc, li aporta un toc d'agressivitat a la foto ke contrasta amb la calma que transmiteixen tant els nuvols com les cases.