Pasa(ndo) la(s) vaca(s) flaca(s)

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Bestial!!!! en el sentit mes ampli de la paraula... per cert, tinc les revistes, pero encara no les he pogut portar al cafe....si en voleu m'ho dieu, i us les guardaré...

salut!!

dllp dijo...

I aixó ho has fet en el 18-55mm?! I com te vas apropar tant loqueta?! Ay ay ay!! Un disgust tindrem!!
Ey! A fer propaganda per al diumenge... jeje!

apl dijo...

Pues claro que si!! es en el 18-55 mm, ara estic mirant per comprar-me un tele, pero ja saps(el euro).

i tranquila ella (la vaca) estava d'alt d'un marge i crec que aquet tipo d'animal no "emborna"!

dllp dijo...

No deu ser com el 'bou serril' pos... jiji!!

D'Andorra enm van regalar un 70-300mm molt rebé de preu!!

Ja te'l dixaré probar quan vulgues...

apl dijo...

jo m'estava mirant el EF 70-300 mm f/4-5,6 IS USM, el teu es este??? ja em diras quan et va costar???

Anónimo dijo...

@ diana: es el 70-300 APO de sigma? si es aixi, es el mateix que tinc jo, pero me'l venc (el tinc aparaulat a el_extranjero) i el canvio per un 28-300. perdo el macro, pero guanyo focal....
@apl: si opts compra-te el IS, millor que millor. val el doble, pero es 10 vegades millor... jo perque volia un tot-terreny per al futbòl, que si no... ara a estalviar per a un copISto !!!

Jose Conceptes dijo...

Buenas...! jo tinc un 70 - 300 de tamron, relació qualitat-preu, molt bé, no arriva a 300 euros. El vaig comprar a fotoboom per via web.
Ah, per cert..., felicitats per teva galeria, hi han fotos molt guapes per aqui, eh? La veritat es que no m'esperava que per Vinaròs hi habria gent amb tant de talent, en serio ho dic..., FANTÁSTIC! Vaig a agregarte :)

aviart dijo...

Eii no hemos hablamos, pero felicitarte por tu galeriaa y por haberme linkado :P

venga saludoss

y cuidado con las vacas que tabas mu cercaaa

Jose Conceptes dijo...

Si.., jo també et felicito pel mateix que AviArt. Aqui hi ha nivell!
Gràcies pel link!!

Una abraçada per a tots!

apl dijo...

Gracies a vosaltres per passar-vos per aqui!!