Viatge Fantasmagoric

9 comentarios:

dllp dijo...

Pues sí que tens bons resultats de la surtideta nocturna, sí! Jo tb vull!!! Jeje!

Ja quedarem...

Anónimo dijo...

Molt xula, si. L'efecte del moviment del vaixell esta molt lograt.
Jo també vull! Em puc apuntar?
Una abraçada.

apl dijo...

Clar que et pots apuntar ebe!!
La veritat es que em va agradar molt esta sortida: "la meva primera sortida nocturna" aixi que jo repetic fijo!!!
ja quedarem dllp!!

Anónimo dijo...

o sigui, que voleu quedar i no em dieu res??? que morro.... jejejejejbueno, ja m'enterare i us perseguire...

Anónimo dijo...

per cert, molt guapa la foto...

Anónimo dijo...

M'ha fet gràcia entre el títol i la imatge... Molt ben acoseguida... I sort en la propera sortida que ja vec que sereu uns quants... ;)
Salutacions!

Jose Conceptes dijo...

Si, amb eixe xicotet desenfoc de moviment la foto ja parla per si sola. Bona exposició i encuadre apl.

Eiii, no us aneu per ahí sense mi eh??? jajaja.

aviart dijo...

apl, muy guapa la fotoo, y a ver si subes alguna del montsiiaa para dejar los dientes largo jejeje

vengaa saludosss

apl dijo...

si fem alguna eixida no ens deixarem a ningu per trucar, tranquils, gracies pels vostres comentaris!!! i tranquil aviart tot arribara!! ho prometo!!